Jeanette Brorsson-Ekelund från Hasselfors Garden höll sitt seminarium ”Det lönsamma kundvarvet” inne i butiken och guidade oss igenom köpresan och hur vi kan planera våra butiker för att öka försäljningen och få nöjdare och gladare kunder.
”Det lönsamma kundvarvet” bygger på 6 viktiga insikter om kundens köpbeteende:
1. Navigera
2. Inspirera
3. Utbilda
4. Informera
5. Sälja
6. Påminna
Läs mer om varje insikt i utbildningsmaterialet.
Vi använder cookies (kakor) på elmia.se för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt. Genom att surfa vidare på vår webbsida accepterar du att cookies används. Om du inte accepterar användandet av cookies kan du stänga webbläsaren eller stänga av cookies via din webbläsares säkerhetsinställningar.
Notera att när du godkänner cookies kommer viss data överföras utanför EU. Hur den informationen används av berörda bolag vet vi inte exakt. Till exempel uppfyller inte USA:s lagstiftning alla de krav gällande hantering av personuppgifter som ställs inom EU, vilket kan innebära vissa risker för dina personuppgifter.