Vi på Elmia ser det som en helhetsupplevelse för både ung och gammal. Det är inte längre bara den "klassiska camparen" som besöker mässan, utan de har fått sällskap av andra stora grupper under de senaste åren. På mässan finner du nu också barnfamiljen, den aktiva äventyraren samt den aktiva senioren. 

Affärer för miljarder

Under mässdagarna pågår en stor handel, men flera inköp sker även efter mässan. 28 procent av besökarna (11 000 personer) planerar att inom ett år köpa en ny husvagn eller husbil. Besöket på Elmia är för många ett effektivt sätt att titta, jämföra och fatta beslut.

Vill du vara med och konkurrera om köparna? Då rekommenderar vi dig att bli utställare på årets mässa. 

Starkt varumärke

Vid sidan av direktförsäljningen är skapandet av varumärket det viktigaste syftet med att ställa ut. Produkterna blir allt fler på marknaden och konkurrensen blir allt hårdare. Det som avgör vad som köps är det förtroende som kunden har för varumärket. På Elmia Husvagn Husbil kan du jobba med alla sinnen hos kunden och ladda varumärket med fler argument än enbart produkterna. Den effekten går inte att uppnå med en annons.