Temavandringarna samlar grupper av föranmälda besökare som valt ett specifikt tema att fördjupa sig i. Under cirka en timmes rundvandring besöker de ett urval montrar som matchar deras intresseområde. Det är ett effektivt och uppskattat sätt att snabbt få överblick – och för dig som utställare en unik möjlighet att nå precis rätt målgrupp.
🟢 Hållbarhet – material
Vad finns det för nya, hållbara material inom utemiljö? Vad gör dem hållbara, och varför har just ni valt dem? Vad ska man tänka på när man väljer olika material? Här når du landskapsarkitekter och beställare med ett konkret intresse för hållbara materialval inom t.ex. möbler, lekplatser, idrottsanläggningar och planteringar.
🔧 Hållbarhet – arbetsredskap & arbetsmiljö
Hur skapar ni bättre ergonomi och arbetsmiljö genom era produkter? Vad är viktigt att tänka på när man använder olika arbetsredskap? Här möter du besökare som arbetar dagligen med arbetsredskap eller beställer dem – och som söker lösningar som gör jobbet lättare och kroppen hållbar längre.
Du tar emot en grupp på ca 5–20 personer i din monter, vid ett ungefärligt klockslag.
Du har max 8 minuter på dig att presentera ditt företag och din lösning kopplat till vandringens tema.
Efter presentationen går gruppen vidare till nästa utställare.
När det uppstår intresse – vilket det ofta gör – finns det möjlighet för vidare samtal efteråt.
Efter mässan får du en lista med de föranmälda deltagarna till just din temavandring.
Temavandringarna genomförs två gånger per dag (förmiddag respektive eftermiddag) och det kan vara max sex utställare per tema.
Detta är en kostnadsfri chans att få rätt besökare guidade direkt till din monter. Du som utställare kan anmäla intresse för att delta senast 31 augusti.