För utställare

Det personliga mötet är oslagbart

Affärer handlar till största del om förtroenden, och sådana skapas i det personliga mötet. Träffa nya och befintliga kunder på den självklara mötesplatsen för alla inom produktmediabranschen.

Nordic Profile Fair är ett utmärkt tillfälle att knyta kontakter och bygga relationer med både nya och befintliga kunder. Nu, mer än någonsin, förstärks vikten av det personliga mötet för att skapa nya affärer. Därför fortsätter mässan att vara en betydelsefull plattform för den som vill skapa nya affärsmöjligheter.

Nordic Profile Fair arrangeras 12-13 augusti 2026!

/globalassets/bilder/massor/nordic-profile-fair/aug-2026/intemporel_1920_1080.jpg
Johan Jüngling Grundare Adelante Sweden
Mässan är väldigt viktig för oss och för att den ska bli ännu mer effektiv och en bra start på säsongen är det väsentligt att boka in möten med kunderna så vi vet att vi får kvalitetstid tillsammans och kan ha ett produktivt möte.
Johan Jüngling Grundare Adelante Sweden
Emil Naula, kommunikationschef Unitedprofile
När vi medverkar på en mässa har vi alltid ett tydligt mål - att skapa möten och kunna följa upp dem ordentligt efteråt. Det vi samlar in via Leads-appen är i praktiken det viktigaste vi får med oss hem. Att kunna scanna besökare, skriva egna anteckningar och markera intresseområden direkt i samtalet sparar tid och höjer kvaliteten i vår bearbetning.
Emil Naula, kommunikationschef Unitedprofile
Håkan Pettersson, ordförande PMA
I dagsläget är det två frågor som PMA prioriterar, nya medlemmar och att höja den skattefria gränsen.
Håkan Pettersson, ordförande PMA
Maria Olsson, projektledare PMA
Nyfiken på att bli PMA-medlem? Jag berättar gärna mer om oss och hur processen går till.
Maria Olsson, projektledare PMA