Inbjudningsverktyg

Att träffa rätt besökare är A och O för att lyckas på mässan. Det gäller därför att se till att de personer du vill möta, verkligen besöker mässan.

Vi vill göra det enkelt för dig att bjuda in kunder. Därför har vi tagit fram ett antal hjälpmedel. Genom dessa kan du på ett effektivt sätt bjuda in, utan att behöva lägga ner för mycket energi och tid.

 

I detta verktyg ingår tre smarta vägar att nå dina kunder: via er unika inbjudningskod, e-postutskick och en personlig hälsning vid förregistreringen.

1. Inbjudningskod

Använd ditt företags inbjudningskod och marknadsför ert mässdeltagande. Koden placerar du som en länk i dina mail, trycker i annonser, lägger som en banner på nätet, eller låter den tryckas upp den på en give-away.

Använd gärna våra banners i din marknadsföring av mässan. Du kan spara ner dem under Mina sidor/Tips om inbjudningar/Banners och logotypes.

Logga in på Mina sidor här.

 

 

Banner Future Transport

Banner Nordic Rail

Banner Nordic Road

2.  E-postutskick

Marknadsför ditt mässdeltagande genom
e-postutskick. Berätta för dina kunder att du deltar på Elmia Future Transpor t- Elmia Nordic Rail - Elmia Nordic Road genom att skriva detta i din e-postsignatur.

Här till höger finns ett par exempel som du kan använda.

 

Exempel på e-postsignaturer:
Besök oss på Elmia Future Transport 10-12 oktober 2017.
Vi finns i monter xxx. Använd koden xxx för att förregistrera dig kostnadsfritt.

Vi ses på Elmia Nordic Rail 10-12 oktober 2017. Besök oss i monter xxx.

Välkommen att besöka oss på Elmia Nordic Road 10-12 oktober 2017. Vi finns i monter xxx.

3.  Personlig hälsning vid förregistreringen
När din kund går in på hemsidan för att förregistrera sig, möts han/hon av en personlig hälsning från ditt företag.
I steget, när kundens entrékort ska skrivas ut, finns stort utrymme att ge mer information och meddelanden till läsaren. Här kan du berätta om det är någon speciell nyhet som visas upp, var montern finns, vilka som finns på plats osv.
 

 

Med Leads vet du vem som är vem på mässan!

Som utställare kan du få tillgång till verktyget för besökarregistrering, Leads. Uppgifterna visas i realtid, vilket innebär att du som har internetuppkoppling i montern direkt kan se vilka av ”dina” besökare som är på ingång eller befinner sig på mässan.
Du kan alltså se de som registrerat sig via de inbjudningskort/inbjudningskod som du skickat ut.