Inbjudningsverktyg- locka dina nästa kunder

I detta verktyg ingår fyra smarta vägar att nå dina kunder:

1. Via egna inbjudningskort
2. Via er unika inbjudningskod
3. Via e-postutskick
4. Personlig hälsning vid förregistreringen

För att beställa inbjudningskort, göra er förregistrering personlig och ladda hem er unika inbjudningskod måste du logga in med ert weblogin.
1. 

Du beställer inbjudningskort av Elmia. Med personlig logotyp tryckt på inbjudningskorten sticker din inbjudan ut från mängden och blir unik.

 

 

 

2.  

En annan väg att marknadsföra er är via er inbjudningskod. Denna kan du placera som en länk i dina mail, trycka i annonser, lägga som en banner på nätet, eller varför inte låta trycka upp den på en give-away?

 

3.  

Du kan själv enkelt marknadsföra ditt mässdeltagande genom dina e-postutskick. Berätta för dina kunder att du deltar på Elmia Subcontractor genom att skriva detta i din e-postsignatur.

Här till höger finns ett par exempel som du kan använda:

 

E-postsignaturer:

Besök oss på Elmia Subcontractor 8-11 nov 2016.
Vi finns i monter xxx. Använd koden xxx för att förregistrera dig kostnadsfritt

Vi ses på Elmia Subcontractor!

4.  
När din kund går in på hemsidan för att förregistrera sig, möts han/hon av en personlig hälsning från ditt företag.
I steget, när kundens entrékort ska skrivas ut, finns stort utrymme att ge mer information och meddelanden till läsaren. Här kan du berätta om det är någon speciell nyhet som visas upp, var montern finns, vilka som finns på plats osv.
 

  

Tips till dig som ställer ut – så vet du vem som är på mässan!

Som utställare kan du få tillgång till verktyget för besökarregistrering, Leads. Uppgifterna visas i realtid, vilket innebär att du som har internetuppkoppling i montern direkt kan se vilka av ”dina” besökare som är på ingång eller befinner sig på mässan.
Du kan alltså se de som registrerat sig via de inbjudningskort/inbjudningskod som du skickat ut.

 

Har du frågor kontakta Siv Karlsson på tel +46 36 15 22 06.

Mina Sidor