Elmia Kongress- och Konserthus

För att ta tillvara de möjligheter som mässan erbjuder kan vi hjälpa dig att ordna egna konferenser under och efter mässans tider.

Inom anläggningen ryms faciliteter för alla former av effektiva möten – allt från den stora konferensen till det mindre affärsmötet. Vi hjälper dig med allt du kan behöva för ett bra genomförande. Hotell- och resebokningar, studiebesök, middagar, underhållning och teknisk utrustning. 

Elmia Kongress- och Konserthus arrangerar årligen ett stort antal konferenser, kongresser, kick-offer, events och banketter. Våra moderna och rymliga lokaler ger stora möjligheter till effektiva konceptlösningar.

Kongresshuset rymmer totalt ca 2 000 personer fördelat på ett antal olika lokaler. Varför inte passa på att hyra ett konferensrum i samband med mässan och genomföra t ex en konferens med säljare eller VIP-kunder på kvällstid? Välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål.

För mer information kontakta:
Annika Pettersson +46 36 15 21 37
Christina Frisk +46 36 15 21 38
Eva Siwe +46 36 15 21 31
   
Kontaktperson teknisk info:
Sebastian Silvén +46 36 15 20 19
Fax +46 36 71 85 44 E-post sebastian.silven@elmia.se

Så lyckas du med ditt mässdeltagande.

Vi har tagit fram denna checklista som vi hoppas kan hjälpa dig att förbereda och genomföra ert mässdeltagande på bästa sätt. Men håll utkik, ytterligare tips och information presenteras i kommande nyhetsbrev och här på webben.

Lycka till!

Ladda ner checklistan här