Bygga varumärke

I denna monter är det företagets profil och produkter som står i centrum. 

5 tips

  • Ta tillfället i akt att visa din logga på många ställen, före, under och efter mässan. Exempel på ställen är: mässans hemsida, i mässtidningen, i facktidningar innan mässan, på mässkasse, på parkeringen… listan kan göras lång!
  • Skicka inbjudningar till många personer innan mässan. Gärna till branschens centralfigurer.
  • Bra bemötande bygger ett stabilt varumärke. Personer som är naturligt sociala passar bättre för att bygga varumärke, jämfört med produktspecialister.
  • Allt kommunicerar i din monter. Vad bjuder du på? Vad har ni på er? Tänk till så att allt ligger i linje med ditt varumärke.
  • Håll dina löften! Det finns inget som urholkar ett varumärke som att inte få det där utlovade samtalet efter mässan. Planera redan innan mässan vad ni kan lova era besökare, och sätt av tid när mässan stängt för att återkomma på det utlovade sättet.

 PRISER

Monterpaket inkl golvyta:  
9 kvm SEK 25 900
12 kvm SEK 31 900
16 kvm SEK 39 900
20 kvm SEK 47 900
24 kvm SEK 55 900
I monterpaketet ingår golvyta, målade väggar, hyrmatta, ett ståbord och två barstolar, tre podier, logo monterad på vägg, en spotlight/väggsektion, låsbart utrymme med vit dörr, eluttag, papperskorg samt städning alla mässdagar.

Läs mer om alla monterpaket

För mer information och bokning kontakta:
Jörgen Andersson
036- 15 22 84

Läs mer om Elmia Polymer 2015 (PDF på svenska)
Läs mer om Elmia Polymer 2015 (PDF på engelska)
Läs mer om Elmia Polymer 2015 (PDF på tyska)