Inbjudningsverktyg

Att träffa rätt besökare är A och O för att lyckas på Nordic Profile Fair. Det gäller därför att se till att de personer du vill möta, verkligen besöker mässan.

InbjudningsverktygetVi vill göra det enkelt för dig att bjuda in kunder. Därför har vi tagit fram ett antal hjälpmedel. Genom dessa kan du på ett effektivt sätt bjuda in, utan att behöva lägga ner för mycket energi och tid.

I detta verktyg ingår smarta vägar att nå dina kunder: Via er unika inbjudningskod samt en personlig hälsning vid förregistreringen.

För att göra er förregistrering personlig och ladda hem er unika inbjudningskod måste du logga in med ert weblogin.

  

En väg att marknadsföra er är via er inbjudningskod. Denna kan du placera som en länk i dina mejl, trycka i annonser, lägga som en banner på nätet, eller varför inte låta trycka upp den på en give-away?

 

Här lägger du in en banner för just din mässa. T.ex. Klicka här för att förregistrera dig till Nordic Profile Fair.

  

Du kan själv enkelt marknadsföra ditt mässdeltagande genom dina
e-postutskick. Berätta för dina kunder att du deltar på Nordic Profile Fair genom att skriva detta i din e-postsignatur.

Här till höger finns ett par exempel som du kan använda:

 

E-postsignaturer:

Besök oss på Nordic Profile Fair 17-18 augusti 2016.
Vi finns i monter
xxx.
Använd koden
xxx för att förregistrera dig kostnadsfritt

 Vi ses på Nordic Profile Fair.

 
När din kund går in på hemsidan för att förregistrera sig, möts han/hon av en personlig hälsning från ditt företag.
I steget, när kundens entrékort ska skrivas ut, finns stort utrymme att ge mer information och meddelanden till läsaren. Här kan du berätta om det är någon speciell nyhet som visas upp, var montern finns, vilka som finns på plats osv.