Klicka här för att läsa detta mejl på webben

Elmia Polymer går mot ny succé

Redan nu står det klart att Elmia Polymer blir årets händelse för svensk plast- och gummiproduktion. Mässan var nästan helt fullbokad i februari och många ser fram emot ett välpackat program med fokus på nya affärer i en expansiv bransch.

– Elmia Polymer är den viktigaste plastmässan i Sverige. Det är unikt med maskiner i drift och alla vet att det är branschens naturliga marknadsplats. Vi har ställt ut på Elmia Polymer sedan starten 2009 och vi är med i år också, säger Andreas Bladh, marknadschef och delägare på Quiptec, som marknadsför, säljer och servar utrustning för platsindustrin.  

Klicka här för att läsa hela nyheten

 


Se till att du syns på mässan!

Elmia Polymer är ett fantastiskt forum för dig som vill träffa både befintliga kunder och nya kontakter. Det finns flera sätt att kommunicera med besökarna. Du kan annonsera på nätet, i mässmagasin och sätta upp reklam på mässområdet. Du kan också satsa på att stärka dina kundrelationer genom föreläsningar och event.

Exempel på vad du kan anmäla ditt företag till:

- Utställarföredrag

Under mässan har du som utställare möjlighet att genom ett kort föredrag presentera ditt företag, en produktlansering eller informera om en satsning från er sida som kan vara intressant för mässans besökare.

Föredraget ska vara maximalt 20 min och presenteras på en av mässans scener. 
Pris 2 500 kr ex. moms
Läs mer och anmälan

- Annonsering i vårt mässmagasin

Elmia Polymers mässmagasin utkommer innan mässan. Magasinet har ett visst antal annonsplatser som är utmärkta för den som vill profilera sig mot hela branschen. Trycks i en upplaga av 6 000 ex och skickas ut till utvalda målgrupper samt finns tillgängligt på mässan.

Läs mer om dina exponeringsmöjligheter (PDF)


Viktig påminnelse!

- Vi ger dig möjligheten att dela med dig av dina nyheter t.ex. om nya produkter och tjänster. Skicka in ditt pressmeddelande via formuläret på "mina sidor", så publicerar vi det på vår hemsida under fliken För Press.

Tänk på att göra texten kort och fokuserad på själva nyheten och ta gärna med bilder. Vi publicerar inte produktblad eller rent säljmaterial. Vi väljer ut utställarnyheter av god redaktionell kvalité till vårt nyhetsbrev och mässmagasin.

- På fredag 27/2 är det sista dagen för att skicka in kataloguppgifter till vår mässkatalog. Du hittar formuläret på "mina sidor". 

Frågor? Kontaka Siv Karlsson, Tel +46 36 15 22 06 


Inbjudan till After Work 22/4

Runda av mässdagen genom att mingla tillsammans med kunder och andra utställare.

Anmäl dig här