Klicka här för att läsa detta mejl på webben

Elmia Garden, utställarinformation sidhuvud

Sista chansen att nominera bidrag till Årets Trädgårdsprodukt!

Årets Trädgårdsprodukt Elmia Garden Award 2015Elmia Garden Award är en utmärkelse med tyngd och status i branschen. Ergonomisk räfsa, fågelholk med webkamera, praktisk odlingsbänk och nu senast en lampa med växtbelysning – genom åren har det presenterats många kloka och smarta lösningar när vinnaren i Årets Trädgårdsprodukt koras.

Läs mer och nominera din nyhet. Deadline är 5 september. 


Se till att du får rätt besökare i montern

Låt inte slumpen avgöra vilka du möter i din monter! Bjud in de företag och personer du vill träffa och se till att så många som möjligt kommer till just dig!

Vi vill göra det enkelt för dig att bjuda in kunder. Därför har vi tagit fram ett antal hjälpmedel. Genom dessa kan du på ett effektivt sätt bjuda in, utan att behöva lägga ner för mycket energi och tid.

Inbjudningskort

När du beställer inbjudningskort av Elmia kan du välja att trycka ditt företagsnamn och logo på för att göra inbjudan mer personlig. På så vis sticker din inbjudan ut från mängden och blir unik.

För kostnad av påtryck se Utställarguiden.

Elektronisk inbjudningskod

Ett annat sätt att nå besökare är via en elektronisk inbjudningskod som är unik för ditt företag. Denna kan du placera som en länk i dina mail, trycka i annonser eller lägga som en banner på nätet.

Inbjudningsverktyg och koder att skicka ut till dina kunder/lägga i banners med mera hittar du under "Mina sidor" på webben.


Skicka in dina pressreleaser till oss!

Varje år gästas Elmia Garden av journalister på jakt efter nyheter och trender. För att underlätta för dig som utställare på att få uppmärksamhet i media erbjuder vi därför möjligheten att skicka in pressreleaser om nya produkter eller andra nyheter som ni kommer att visa upp på mässan i höst.

Ta tillfället i akt och berätta för pressen vilka nyheter du kommer visa på Elmia Garden 2014. Du laddar själv upp din pressrelease på vår hemsida där den kan läsas av alla våra besökare och presskontakter.

Gör texten kort och fokuserad på själva nyheten. Vi rekommenderar också att bifoga en bild.

Pressreleasen laddar du upp efter att du loggat in som utställare på hemsidan.